Verzend- en retourbeleid

VERZENDBELEID

Wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden GRATIS verzending op alle artikelen.

Welke verzendservices gebruikt u?

Alle pakketten gaan, tenzij anders aangegeven, na verwerking de deur uit met PostNL, BEpost, DHL, United States Postal Service Priority International of Express Mail International. Er worden tracking nummers gegeven, maar de postdienst staat het volgen van dit nummer meestal niet toe totdat het pakket is afgeleverd. Houd er rekening mee dat kleine aanpassingen aan het verzendtarief nodig kunnen zijn, afhankelijk van het land van verzending en de huidige verzendtarieven.

**Laat ten minste 2-3 weken toe voordat internationale bestellingen worden bezorgd.

Hoe lang duurt het om te verzenden?

We verzenden doorgaans van maandag tot en met vrijdag en proberen bestellingen binnen 48 uur te verwerken (behalve op feestdagen en in het weekend). Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden ingediend, worden de volgende werkdag verwerkt. Soms kunnen bestellingen vanwege de vraag worden vertraagd door een groter volume tijdens vakanties en promotie weekends. Wees geduldig in deze tijden, we werken er hard aan om alle bestellingen op tijd te verzenden. Houd tijdens deze tijden rekening met 2-7 werkdagen vanaf het moment dat uw bestelling is gemaakt voordat deze wordt verzonden.

Alle pakketten worden, tenzij anders vermeld, na verwerking verzonden via PostNL, BEpost, DHL, United States Postal Service First Class of Priority Mail. Deze service biedt een leveringsbevestiging voor al onze bestellingen. Alle levertijden zijn geschat vanaf het moment dat uw bestelling ons verwerkingscentrum verlaat.

Houd rekening met 5-7 werkdagen vanaf het moment dat de bestelling het verwerkingscentrum verlaat.

**Internationale bestellingen - Houd er rekening mee dat bestellingen tenminste 2-3 weken moeten aankomen voor verzendingen buiten de EU.

Nationaal

De verzendafdeling kan niet naar postbussen verzenden. De koper is verantwoordelijk voor het verstrekken van het juiste postadres. Zorg ervoor dat uw adres correct en compleet is, ongeacht uw bestelproces, voordat u uw bestelling afrondt. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor goederen die op het verkeerde adres zijn afgeleverd.

Pakketten die via DHL worden verzonden, worden voor bezorging afgeleverd bij het plaatselijke postkantoor.

Order Verwerkingstijden:

We verzenden doorgaans van maandag tot en met vrijdag en proberen bestellingen binnen 48 uur te verwerken (behalve op feestdagen en in het weekend). Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden ingediend, worden de volgende werkdag verwerkt.

Alle pakketten worden, tenzij anders vermeld, na verwerking verzonden via DHL, United States Postal Service First Class of Priority Mail. Deze service biedt een leveringsbevestiging voor al onze bestellingen. Alle levertijden zijn geschat vanaf het moment dat uw bestelling ons verwerkingscentrum verlaat. Houd rekening met 5-7 werkdagen vanaf het moment dat de bestelling het verwerkingscentrum verlaat.

Voor deze bestellingen kan een extra levertijd van 2 – 3 dagen gelden.

Buiten de EU

Alle pakketten gaan, tenzij anders aangegeven, na verwerking naar DHL, United States Postal Service Priority International of Express Mail International. Er worden tracking nummers gegeven, maar de postdienst staat het volgen van dit nummer meestal niet toe totdat het pakket is afgeleverd. Houd er rekening mee dat kleine aanpassingen aan het verzendtarief nodig kunnen zijn, afhankelijk van het land van verzending en de huidige verzendtarieven.

**Laat ten minste 2-3 weken toe voordat internationale bestellingen aankomen.

De koper is verantwoordelijk voor het betalen van eventuele toepasselijke belastingen of heffingen. We berekenen of innen geen belastingen of heffingen van u. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om het land en de lokale regelgeving en het beleid van het ontvangende land te controleren en zich hieraan te houden. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om er zeker van te zijn dat de douane de verzending van onze producten naar uw land toestaat en wat de invoerrechten of tarieven kunnen zijn bij levering. We zullen de verzending van het pakket niet terugbetalen als u het pakket weigert of als het door de douane wordt geweigerd vanwege regelgeving en belastingen of heffingen. Als het pakket om welke reden dan ook door de douane in beslag wordt genomen en het pakket niet door ons wordt ontvangen, kunnen we geen restitutie verlenen.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra uw retourzending is ontvangen en geĂŻnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als de retourzending wordt goedgekeurd, wordt de terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op het oorspronkelijke betaalmethode toegepast, minus €15 herbevoorrading kosten (Restocking Fee). In het geval van Klarna Pay Later-betaalmethode wordt de Klarna-factuur dienovereenkomstig geannuleerd minus €15 herbevoorrading kosten  (Restocking Fee).

Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij (of andere betaalmethode) want het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als u dit allemaal hebt gedaan en de terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via nl.support@ivitasana.com.

Retouren

Zorg ervoor dat u eerst contact opneemt met onze support desk via nl.support@ivitasana.com om uw benodigde RMA-nummer en lokaal retouradres te ontvangen. Zonder RMA-nummer kunnen we je geretourneerde artikel niet in behandeling nemen.

Alleen artikelen die ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd zijn, kunnen binnen 14 dagen na levering naar ons worden teruggestuurd.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u geld terugkrijgt, wordt er €15 aan herbevoorrading kosten (Restocking Fee) ingehouden voor het verwerken en inspecteren van de artikelen die u naar ons hebt teruggestuurd.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat het omgeruilde product bij ons is, variëren.

Als u een artikel (of artikelen) naar ons terugstuurt, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten, aangezien we niet kunnen garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

RETOURBELEID

We bieden een retourbeleid van 14 dagen zonder vragen. Neem contact met ons op voor retour verzoeken.

Onze retour periode duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds u de aankoop heeft ontvangen, kunnen we geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

** Retourbeleid is niet van toepassing op product aankopen met een kortingscode of abonnement aankopen **

Extra niet-retourneerbare artikelen:

- Cadeaubonnen

- Downloadbare software producten

- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend: (indien van toepassing);

- Elk item dat niet in de originele staat is, (gedeeltelijk) is gebruikt, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.

- Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd

Verkoopartikelen (indien van toepassing)

Speciale verkoop bundels kunnen niet gedeeltelijk worden terugbetaald. Als een terugbetaling wordt gevraagd volgens ons 14-dagen geld-terug-garantiebeleid voor een speciale verkoopbundel, moeten alle artikelen in de bundel worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling.

De informatie op deze website is niet beoordeeld door de Food and Drug Administration. Deze producten zijn niet bedoeld om een ziekte te diagnosticeren, behandelen, genezen of voorkomen.

© IvitaSana Laboratories 2021 All Rights Reserved | 97 Windsor Street, Sliema SLM 1853, Malta.

Laad De Batterij Van Je Lichaam Weer Op Met De Gezonde Lever Formule van IvitaSana